KIABI : Gjithmonë më shumë për familjet
1978
Modë gjithmonë më e përballueshme! Me krijimin për herë të parë të konceptit të modës së përballueshme për të gjithë familjen, KIABI revolucionarizoi tregun e modës, duke e bërë stilin të arritshëm për të gjithë.
1993
“The French Touch“ i modës nga KIABI u zgjerua ndërkombëtarisht, me hapjen e dyqaneve të para në Spanjë.
2005
KIABI zhvilloi modelin e franchise si në Francë, ashtu edhe ndërkombëtarisht.
2017
Gjithmonë e më të përgjegjshëm! KIABI prezantoi programin e Përgjegjësisë Sociale Korporative, si një shtyllë kyçe e strategjisë së kompanisë.
2021
10,000 punonjës të KIABI u bashkuan për të ndërtuar vizionin e ri: "Të punojmë së bashku për ta bërë jetën e familjeve më të lehtë, përmes modës etike dhe shërbimeve të qëndrueshme."
2022
Gjithmonë duke bërë më shumë për familjet! KIABI rikonfirmoi vlerën e saj themelore: një markë mode që bashkëpunon me familjet që nga viti 1978. Përmes “KIABI PUNON PËR NJË BOTË MË TË MIRË”, marka konfirmoi angazhimin e saj ndaj projekteve me përgjegjësi sociale dhe mbrojtjes së ambientit.
TË DHËNA KYÇE
Marka më e preferuar e modës në Francë
560 pika kontakti në 23 shtete të ndryshme të botës
23 milionë klientë në mbarë botën

